Podání reklamace, objednávka servisu
Dle platných Obchodních podmínek je možné reklamaci, požadavek na opravu, nebo požadavek na zakázkovou úpravu podávat pouze písemnou formou s dotčeným výrobkem, popř. osobně. Bez níže uvedeného, vyplněného, formuláře nemůžeme reklamaci / požadavek přijmout.
Jak postupovat?
Následující formulář pečlivě vyplňte, vytiskněte a přibalte k výrobku. Ten zašlete na adresu našeho sídla, uvedenou v kontaktech. Pokud jste již výrobek dříve zaslali, postačí formulář vyplnit, uložit a následně nám sdělit číslo Objednávky servisu „RMAxxxxxxxxx“ .
Věnujte pozornost Popisu závady (Požadované úpravy). Čím lépe a detailněji toto popíšete, tím rychleji opravu / úpravu provedeme. Políčka Nákupní faktura č. a Datum nákupu: jsou pro nás důležité z důvodu dohledání výrobní série a uplatnění záruky.
Děkujeme za vaši vstřícnost a pečlivé vyplnění!