Ozvučení sítě prodejen, nebo sítě firemních poboček
Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen takřka všeho) a firemních poboček, doporučujeme řešit zcela digitálně po internetu.
15 W / 100 V, 92 dB, 120 – 20 000 Hz, nehořlavý plast, bílý, také použití jako závěsná reprosoustava, certifikace dle EN 54–24
Vhodné pro: ozvučení chodeb, skladů, chráněných exteriérů, velkoprodejen, evakuační rozhlas
20 W / 100 V, koaxiální s výškovým reproduktorem, 75 – 20 000 Hz, 87 dB, široká směrovost, Ø 220 × 270 mm, vlhkuodolná
Vhodné pro: ozvučení supermarketů, prodejen, restaurací a jiných provozoven s vyšším stropem
25 W / 100 V, 40 – 20 000 Hz, 90 dB, kevlarový reproduktor, kalotový výškový reproduktor, Ø 280 × 530 mm, kvalitní reprodukce pro hudbu i řeč
Vhodné pro: závěsné ozvučení, supermarkety, prodejny s vyšším stropem
10 W / 100 V, 150 – 15 000 Hz, 92 dB, Ø 194 × 170 mm
Vhodné pro: závěsné ozvučení, supermarkety, sklady, výroby
nepřetržitý hudební stream, který se neoposlouchá, výběr z několika pevně daných streamů, bez nutnosti aktualizace, sjednocená hlasitost skladeb, možnost výrazné úspory na autorských poplatcích, webová administrace, bezobslužný systém s plánováním a logováním, snadná aktivace v IP ozvučení
Vhodné pro: prodejny, supermarkety, restaurace, kanceláře, zábavní a wellness centra, řetězce a sítě poboček
nepřetržitý hudební stream, který se neoposlouchá, hudební stream(y) na míru, bez nutnosti aktualizace, sjednocená hlasitost skladeb, možnost výrazné úspory na autorských poplatcích, plánování reklamy a znělek, webová administrace, bezobslužný systém s plánováním a logováním, snadná aktivace v IP ozvučení
Vhodné pro: prodejny, supermarkety, restaurace, kanceláře, zábavní a wellness centra, řetězce a sítě poboček
Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen takřka všeho) a firemních poboček, doporučujeme řešit zcela digitálně po internetu.
Ozvučení prodejen můžeme řešit dvojím způsobem, který závisí na tom, zda ozvučení má být hlasité, nebo…
Ozvučení supermarketu nebo obchodního centra má své dva základní rysy – obvykle 2 až 6 zón a vždy jednu nebo dvě rozlehlé zóny.
Návrh ozvučení se týká parkoviště, které může být firemní, u prodejny, nebo u restaurace. Má komerční povahu.
Nevíte, podle čeho vybírat reproduktory a reprosoustavy pro plošné ozvučení? V tomto článku poukážeme na 13 základních problémů.
Asi se chystáte jít do supermarketu a koupit „domácí kino“ za tisíc korun. V tomto seriálu Vás přesvědčíme, že je daleko lepší…
S postupným rozvojem profesionální ozvučovací techniky roste i podíl tzv. plošně ozvučovacích systémů, které můžeme…